LEGO
Lukk vindu

Ny innlogging for alle Club BR-medlemmer!

Er du allerede medlem av Club BR?
Klikk på "Lag digital login" for å oppgradere Club BR-medlemskapet ditt.

Ikke medlem av Club BR enda?
Klikk på "Lag digital login" for å bli medlem av Club BR. 

Om du allerede har fullført oppgraderingen, trenger du bare å klikke på "Login" for å få tilgang til Club BR-familien din.
Lag digital login
Logg inn
Logg inn med e-postadresse
eller mobilnummer
Det oppsto en feil da du forsøkte å logge inn. Prøv igjen.

Aktiveringen mislyktes. Prøv igjen eller be om en ny Club BR-kode.
*Vi tar ikke kontakt med deg med mindre du gir oss tillatelse.
Albert
0
267gold coins

Ønskeliste
  • Fri frakt ved kjøp over 400 kr
  • 365 dagers bytterett

  Beregn fraktkostnad... Du betaler kun for den dyreste frakten.

LEGO – inspirerer barn til å utvikle kreativiteten

  Beregn fraktkostnad... Du betaler kun for den dyreste frakten.

  Beregn fraktkostnad... Du betaler kun for den dyreste frakten.

Hva tenker du når du hører merkevarenavnet LEGO? Utvikling, kreativitet, systematisk resonnering eller real moro i timevis med klosser i klare farger? Alt dette er viktig for LEGO – verdens fjerde største produsent av leker!

Hus, slott, biler, fly, dyr, magiske universer som STAR WARS, NINJAGO og CHIMA, for ikke å snakke om LEGO DUPLO og verdener som LEGO CITY og LEGO Friends. Når barn i alle aldre leker med merket som to ganger har blitt utnevnt til Årets leke, gir dette uendelige muligheter for å utvikle fantasien. Dette er ingen tilfeldighet, for LEGO er basert på filosofien om at fri lek er måten barna utvikler fantasi på – den er grunnlaget for kreativitet.

Når du beveger deg gjennom mange ulike scener med klossene, finner du ut at fri lek ikke bare handler om å ha produkter å samhandle med – for LEGO handler det om å forstå den menneskelige muligheten. Du får uendelige muligheter når du trer inn i universene, og de handler ikke bare om fantasien. Det handler like mye om å utvikle motorikken, spille rollelek, lære om de gode og de onde og snakke om ting som opptar tankene til de minste.

Ta en titt på vårt store utvalg av LEGO – det er tenkt som et redskap til å øke barnas lekeopplevelse og fremme kreativiteten deres.

LEGO, the LEGO logo, the Minifigure, DUPLO, BIONICLE, LEGENDS OF CHIMA, DIMENSIONS, the FRIENDS logo, the MINIFIGURES logo, MINDSTORMS, MIXELS, NINJAGO and NEXO KNIGHTS are trademarks of the LEGO Group. ©2016 the LEGO Group.