Ønskeliste
Ønskeliste (0)
Ønskeliste (0)
Choose wish list

www.br.no bruker informasjonskapsler

Informasjonskapsler er nødvendige for at nettsiden skal fungere, men de gir også informasjon om hvordan du bruker nettsiden slik at vi kan forbedre brukeropplevelsen for deg og andre. I tillegg bruker vi informasjonskapsler til statistikk, til å optimere innhold og funksjoner på siden samt til tilpasset markedsføring på andre nettsider. Ved å fortsette godtar du bruken av informasjonskapsler.

Les mer om informasjonskapsler her.   

LEGO – inspirerer barn til å utvikle kreativiteten

Hva tenker du når du hører merkevarenavnet LEGO? Utvikling, kreativitet, systematisk resonnering eller real moro i timevis med klosser i klare farger? Alt dette er viktig for LEGO  verdens fjerde største produsent av leker!

Hus, slott, biler, fly, dyr, magiske universer som STAR WARS, NINJAGO og CHIMA, for ikke å snakke om LEGO DUPLO og verdener som LEGO CITY og LEGO Friends. Når barn i alle aldre leker med merket som to ganger har blitt utnevnt til Årets leke, gir dette uendelige muligheter for å utvikle fantasien. Dette er ingen tilfeldighet, for LEGO er basert på filosofien om at fri lek er måten barna utvikler fantasi på – den er grunnlaget for kreativitet.

Når du beveger deg gjennom mange ulike scener med klossene, finner du ut at fri lek ikke bare handler om å ha produkter å samhandle med – for LEGO handler det om å forstå den menneskelige muligheten. Du får uendelige muligheter når du trer inn i universene, og de handler ikke bare om fantasien. Det handler like mye om å utvikle motorikken, spille rollelek, lære om de gode og de onde og snakke om ting som opptar tankene til de minste.

Ta en titt på vårt store utvalg av LEGO – det er tenkt som et redskap til å øke barnas lekeopplevelse og fremme kreativiteten deres.

LEGO, the LEGO logo, the Minifigure, DUPLO, BIONICLE, LEGENDS OF CHIMA, DIMENSIONS, the FRIENDS logo, the MINIFIGURES logo, MINDSTORMS, MIXELS, NINJAGO and NEXO KNIGHTS are trademarks of the LEGO Group. ©2016 the LEGO Group.